El gran repte dels nostres temps. La nostra contribució és un esforç continuat per millorar les nostres pràctiques dia a dia, mantenint-nos al davant dels estàndards governamentals i motivant els nostres proveïdors i clients a actuar.
INSTAL·LACIONS SOSTENIBLES
1. Caldera d’última generació per a una millor gestió de l’aigua calenta
2. Sistema d’aire condicionat intel·ligent
3. Bombetes de baix consum
4. Instal·lació de dutxes en més del 80% de les nostres habitacions
PRODUCTES I PRÀCTIQUES SOSTENIBLES
1. Major ús d’aliments d’origen local (Km0)
2. Compra d’energia eléctrica a empreses que ens aporten el 100% d’aquesta energia de fonts renovables
3. Estris ecològics com palletes o tasses biodegradables.
4. Compra a granel de certs productes com el sucre, evitant els envasos de plàstic individuals (excepcions en época Covid19 degut a nous protocols)
5. Gestió dels residus mitjançant el reciclatge (vidre, paper, olis, plàstic).
6. Residus organics: esperem que el nostre govern local ens brindi aviat els mitjans per a dur-ho a terme. Actualització: pel 2021 sembla que ja tindrem aquest servei a Roses.
7. Ús de vinagre i llimona en algunes de les nostres pràctiques de neteja.
8. Animar els nostres clients a re-utilitzar les tovalloles una jornada adicional
ÈTICA
1. Donem igualtat d’oportunitats a totes les persones que volen formar part del nostre equip. No discriminem per edat, sexe, origen, religio o discapacitat, ans al contrari, tota diversitat es benvinguda, ens enriqueix i ens dóna més recursos humans per satisfer els nostres clients.
2. Tots els nostres membres de l’equip estan legalment assegurats i reben uns horaris que els permeten una millor gestió entre treball-oci, en un entorn segur (el qual, generalment, excedeix els estàndards governamentals)
3. Promovem les relacions humanes a través d’una major proporció d’empleats vs clients, programant més temps perquè tinguin lloc interaccions socials
4. A l’Hostal Rom assignem l’1% de les reserves online dels nostres clients en aquest lloc web a ONG’s.
Animem els nostres clients a seguir enviant-nos comentaris sobre els nostres serveis, així com també sobre les nostres pràctiques sostenibles, per seguir millorant. Tot lo anterior acaba sent un progrés per a tots nosaltres.